2015. április 19., vasárnap

6.Fejezet: Tears


Előszó: Sziasztok! Itt vagyok a következő résszel. Tudom hogy nagyon rövid ne haragudjatok, de ígérem a következő fejezetet előbb felrakom! Egyébként ez drága társíróm első alkotása ezen a blogon! Reméljük tetszeni fog!
Puszi:
Az Írók

-Nessy szemszöge-


-Attól, hogy neked egy ilyen szemét jutott, Ő még nem biztosan az!-kezdte. Nem hiszem el! Teljesen belezúgott és már el is felejtette, hogy Én csak segíteni akarok! Nem kell még neki is ezzel jönnie!
-Mi?! Most komolyan ezzel jössz?! De ne gyere nekem sírni...-mondtam könyörtelenül. Tudta jól, hogy ez nekem érzékeny téma, de mintsem törődve ezzel hagyott ott egyedül. Megittam az italom, majd kidobtam és elindultam a kijárat felé. Sebes léptekkel haladtam az utcán miközben hevesen törölgettem könnyektől áztatott arcom. Elindultam a közeli buszmegállóba, de ahogyan mentem át a zebrának nevezett fehérre csíkozott úttestrészen egy hosszas dudaszó keretében csapódott nekem valami, amitől az aszfalton landoltam. Homályosulni kezdett látásom. Egy szőke fiút véltem felfedezni felém rohanni de már túl késő volt. Szemem önkéntelenül lecsukódott, eszméletlenül és tehetetlenül feküdtem a hideg földön. Egyszer csak két erős kezet éreztem meg magamon, ami védelmezőn karolt át.

-Niall szemszöge-

Hazafelé tartottam a szórakozó helyből. A zenét leváltották Zayn kedvenceire mivel lefizette a Dj-t, a csajok pedig... már mind meg volt , ráadásul nagyed 8 nem számít még bulinak, igy megunva a bulinak nevezett izzadt és gátlástalan táncoló töneget, bepattantam a kocsimba és elindultam haza. Egyszer csak Elise-t véltem felfedezni, ahogyan sírva szalad valahonnan. Nagyon zaklatottnak tűnt. Visszafordítottam a fejem és egy hosszú, barna hajú lányt vettem észre de már túl későn. Ijedtemben a fékre tapostam de nem volt elég. Hangos csattanással ütköztem a lánynak. Gyorsan kiszálltam a kocsiból, hogy megnézzem mi baja. Fejét elöntötte a vér és az arca és teste tele volt különféle karcolásokkal. Gyorsan tárcsáztam a mentők számát de mire megjöttek, a lány már teljesen eszméletlen volt, így felkaptam a kezeim közé és ráraktam a hordágyra. 
-Uram, a hölggyel utazik?-kérdezte az egyik sürgősségi felirattal ellátott férfi. Emésztett a bűntudat így bólintottam, majd felkaptam a lány táskáját és kivettem belőle a tárcáját és elolvastam, hogy kivel is van dolgom.
-Vanessa Green...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése